1. Sander Eker

Nu dat de Berlage verbouwd is ziet het er prachtig uit. Het was erg mooi om lekker in de tuin te zitten, maar de rest viel zo tegen dat ik er nooit meer terug ga.
    Er zat misschien op een kwart van de plaatsen gasten en het duurde erg lang voordat we geholpen werden ondanks dat er genoeg personeel rond liep.
    Ook was de prijs/kwaliteit verhouding slecht. Mijn vriendin had een boeren omelet besteld waar we op Veel plaatsen voor bijna de helft van de prijs veel lekkerder hebben gehad en ik had een wrap met kip waar de enige smaak van de mango chutney kwam.
    Toen we om de rekeningen vroegen duurde ook dit 15 min voordat ze er mee kwamen en duurde het zo lang voordat ze terug kwamen dat we maar naar binnen zijn gelopen met de rekening om daar te pinnen.
    All in all een erge teleurstelling.

3,7

1. Berlage
    Van restaurant

Beste Sander,
    We vinden het erg vervelend dat u zo'n negatieve ervaring heeft gehad bij Berlage.
    We streven ernaar om al onze gasten een fijne middag/avond te bezorgen.
    Zou u via info@berlage.nl contact met ons willen opnemen?
    We waarderen uw feedback enorm en willen daarom graag contact met u.