Op dit adres zit nu: Bloem

1. Chris 823 punten

Ik heb het niet zo op met het all-you-can-eat concept, maar ik heb nu eenmaal een zwak voor BBQ en op één van mijn vele fietstochten meende ik brandend houtskool te ruiken in het voorbij gaan van BBQ-restaurant Gonzales. Het is waarschijnlijk de BBQ geweest van elders dat ik rook want in Gonzales alleen gas-BBQ.

Maar goed, je hebt gereserveerd dus je gaat ervoor. De formule lijkt gericht om je zo snel mogelijk af te vullen met brood, soep en frietjes, op zich niets mis mee maar we komen voor de BBQ. De keuze qua vis, vlees en salades ziet er prima uit, ik ben alleen een hamburgerfreak en die hebben ze dan weer net niet. Wel Beef piri piri en andere mooie namen voor diverse soorten veel kip, veel varken en een beetje rund. Van de vis is het vooral kweekvis... blijkbaar moet alles in massa.

En zo smaakt het ook, met 6 verschillende soorten vlees aan één spies heb ik geen idee wat ik aan het eten ben, het smaakt allemaal een beetje hetzelfde: prima vlees maar weinig onderscheid in smaak.

De salades zijn gewoon goed, maar ook daar kom ik niet voor, doe mij 3 mooie stukjes vlees, een kwaliteits hamburger, een zalmmoot en een biefstuk geroosterd op een houtskool (buiten!) en dan met een vers gebakken broodje erbij en dan toch maar van de heerlijke salades erbij dan leg ik daar zo € 30 voor neer.

Ik wil niet veel goedkope stukjes vlees aan een spies maar een paar stukken kwaliteitsvlees op een rooster boven een houtskoolvuurtje.