1. Jan 662 punten

Ik vind het gemiddelde maar laag. Ik kom hier een paar keer per jaar en al jaren en bijna altijd ben ik wel tevreden.

De zitgelegenheid is ruim, de zaak schoon en het personeel vriendelijk en is eigenlijk geschikt voor alle leeftijden om daar te zitten. De sfeer is nog steeds ontspannen. De aanraakschermen voor bestelling die ze sinds kort hier ook hebben vind ik duidelijk geen pluspunt, iedereen zit er maar aan met zijn vingers en ook niet zo gemakkelijk te bedienen (al willen ze je daar wel bij helpen). Maar ik bestel gewoon bij de balie wat ook kan en snel genoeg gaat. Ook dat gerommel achter de balie (overleg, verkeerde bestelling...) is minder goed dan een tijd geleden toen er ook heel duidelijk leiding werd gegeven.

Maar het eten blijft goed veel smakelijker dan die kleffe happen bij Burger King.
    Het was prettiger geweest als ze (dichter) bij het centrum zaten. Maar boven gemiddelde McDonalds zaak, er zijn er die veel minder goed zijn. Al zijn ze wat eten en drinken betreft allemaal wel goed. Ook doen ze aan vernieuwingen. Ben geen snackbar liefhebber dus voor snelle/gemakkelijke hap, blijft het een prima keten. Een 8.