Restaurant verhuisd

Restaurant is verhuisd naar Castendijkweg 5, 5657 ER, Eindhoven
Ze zijn enkel beschikbaar voor afhaal en bezorging

1. Wij hebben via Groupon een 6-gangen diner geboekt bij de Karpendonkse Hoeve. Ook om eens te ervaren hoe het is om in een sterrenrestaurant te eten. Want dat moet toch wel een bijzondere ervaring zijn. We vonden de sfeer en locatie met uitzicht op het park goed. Bediening had naar mijn mening te weinig kennis van de diverse wijnen en kon ons niet voldoende adviseren binnen onze selectie wijnen. Gerechten vonden wij kaal en goedkoop opgemaakt waarbij we het vonden schorten aan smaak. Het vlees in de bouillon voelde zeer koud aan waardoor het recht uit de koeling leek te komen. Rundercarpaccio kregen we niet goed doorgekauwd. Bij de vis-versie van deze gang was de rundercarpaccio simpelweg weggelaten. Bij het aanspreken van het personeel op 'taaie' carpaccio werd geantwoord dat het vlees van een spier komt en daardoor taai is. Verder niets. We hebben dit niet opgegeten. Na het afrekenen hebben we niemand meer gezien. Zelf de jassen uiteindelijk maar gehaald en vertrokken. Absoluut geen ster waardig. Een zware tegenvaller en voor ons niet voor herhaling vatbaar voor dit geld.

1. Helemaal mee eens , wij hadden 26 juni j.l zo goed als dezelfde ervaring .Bij lange na geen ster waardig zowel het eten als de bediening ,de " sommelier" maakte het helemaal te bont, hij was onbeleefd gedroeg zich geirriteerd.
    Jas hebben wij ook zelf opgehangen en weer aan moeten halen .Niet leuk en dubbel vervelend omdat het een cadeau van onze zoon was.
    De tournedos was taai en de andere gangen " gewoon".De koffie hebben we maar tot thuis bewaard , het was al na 23.30 na het dessert ( vanaf 19.00 uur) en het meeste personeel was al vertrokken .
    Jammer , we hadden ons er echt op verheugd.