Op dit adres zit nu: Yankee Doodle

1. Bertine

Ondanks een flink aantal negatieve recensies hebben wij, bij gebrek aan een andere sushi toko in Emmen, toch besloten hier een hapje te eten. Wij zijn aangenaam verrast!

Als enorme sushi liefhebbers durven we te stellen aardig wat ervaring te hebben met smaken en prijzen. Suwa is niet alleen een paar euro goedkoper dan 't gemiddelde All You Can Eat restaurant, de sushi smaakt hartstikke goed. Lekker en vers. Voor ons stonden er een aantal nieuwe en bijzondere opties op de kaart. De maki's smaken zalig, de handrolls zijn goed gevuld, en de zalm smelt op je tong. Niks mis mee dus!

De bediening lijkt in eerste instantie wat schuw, maar is niet onaardig. Ze bezorgen de sushi erg snel en ruimen de lege bordjes snel weer op.

Het minpunt zit 'm wat ons betreft in de entourage. De buitenkant ziet er niet uit: als een goedkope afhaalservice in Chinatown, met foto's van het eten op de ramen. De binnenkant is weinig sfeervol, zonder gordijnen en veel te licht. Daarnaast is t enorm groot. Wat dat betreft veel punten te behalen. Maar als je gezelschap goed genoeg is, maakt zelfs dat niet meer uit.

Voor herhaling vatbaar.