1. Zie recensie maart vorig jaar. Iets wat ik normaal nooit doe, is ergens teruggaan om nog een keer te proeven. Maar als ik reactie krijg op het hier geplaatste commentaar verdient dit een herkansing.

Dus onaangekondigd gegaan en dit maal a la carte gegeten. En ook nog eens typische niet Hollandsche gemanipuleerde gerechten.

Ronduit klasse! Smaken kunnen verschillen en misschien hebben ze een andere chef maar dit was prima, toppie!

Oké, er zat een totaal dronken kerel achter ons maar die werd handig weggevoerd.

Dus belofte maakt schuld, ik ga een keer onaangekondigd deelnemen aan een buffet. Hierbij zal ik zeker letten op het gedrag van mede eters.

Doe ik dat morgen al? Neh! Of misschien wel! Of wel op meerdere data. In ieder geval komt hier een verslag van mijn/onze bevindingen. Tot dan!

Vorige recensies van Ronald

• Zondag, 1-3-09 daar gegeten. Nu pas in staat om fatsoenlijk achter de pc te kruipen. Ja, helaas zijn we met zijn viertjes flink ziek geworden. Keuze was buffet. In plaats van (bijna) lege bain-marie bakken te vervangen voor nieuwe, werd er iedere keer bijgevuld. Daardoor niet goed warm eten en zeer zeker te hoog bacterie gehalte, kan me niet voorstellen dat wij de enigen zijn die ziek zijn geworden. Schande, ik licht in ieder geval de VWA in!