1. Proever123

Afgelopen week hier heerlijk met vrienden in de tuin (terras) gegeten.
    We waren aangenaam verrast, dat je voor deze prijs (€14.50) een drie-gangen-menu kan krijgen en met hele leuke gerechten.
    Vooraf een lekkere salade met geitenkaas en de anderen hadden vistrio, tomatensoep en champignons met toast.
    Iedereen was erg enthusiast!
    Daarna hadden we een hamburger (echt groot), ossenhaas, zeebaars en een flammkuchen.
    Ik had zelf de flammkuchen en kwam op een leuke houten plank met pizzasnijder! Heerlijk!
    Met het zonnetje erbij en een hele leuke gastvrouw (leuk idee) en lekkere cocktails als vooraf, kon mijn avond niet meer stuk.
    Ik was jarig en kreeg in mijn dessert een spetterkaars en werd toegezongen door het personeel.
    Desserts waren ook weer lekker en wederom verbaasd over de hoeveelheid.
    Mijn kaasplankje was heerlijk, terwijl je hiervoor bij een ander toch altijd een hoop geld betaald.
    Kort samengevat, een aanwinst voor Emmen en wij weten wel waar we de volgende keer heen gaan. Bregje!!