1. Gisteren wezen eten ter ere van mijn vaders verjaardag..

De sfeer was erg gezellig, leuke pizzeria, wel klein, dus het zat al wel snel vol.

We bestelden eerst een mandje met ciabatta's en kruidenboter, jammer dat je die moet bestellen en dat dat niet al bij de maaltijd inzit (dat heb je soms wel). Maar ze waren wel lekker en krokant. Voor het vervolg goed kijken hoeveel mensen je aan de tafel hebt zitten, we zijn met zijn vieren en we willen dan ook wel graag acht ciabattabroodjes en niet zeven.

Pizza's kwamen ook redelijk snel, ze waren erg lekker en hadden een luchtige krokante bodem. Daardoor had ook iedereen zijn pizza wel opgekregen (wat voor mij helemaal geweldig is).

De Latte Macciato was erg lekker op het eind. Mooie lepel er ook bij, de ober wist alleen niet of ze de Latte ook hadden, maar gelukkig wel:) Zag er goed uit:)

Personeel was in voor een praatje en ze deden het ook allemaal erg leuk. Soms zagen ze het niet als je klaar was en moest je moeite doen zodat ze jou zagen. En ook het naar boven komen via de trap en dan niet even rondkijken of er mensen geholpen moesten worden was jammer, moeten jullie dus wel doen...anders kunnen mensen blijven wachten tot St Jutimus.

Boven alles is dit restaurant zeer aan te raden, wees er wel vroeg bij want voor je het weet zit het vol. Populair restaurant dus!