1. L Jacobs

Tsja....een etentje met mijn vrouw, zus en zwager..totaal met 4en. Vooropgesteld...eten was ok...jammer alleen dat vlees en vis voor 4 pers op 2 borden opgediend werden. Jassen op de leuning stoel gehangen, als er een kapstok was werd er door niemand op gewezen. Pasta opdienen enkele minuten na vlees en vis. Bediening had beduidend meer tijd voor bekenden aan naastgelegen tafeltje. Nimmer werd geinformeerd of alles naarwens was. Salade bestellen bij de maaltijd bleek niet gemakkelijk maar werd uiteindelijk geregeld. Een borrelglaasje Limoncello ( jeneverglasformaat) € 6,50 !!. Totaal aftikken 170 euro...wat zou het leuk zijn geweest dat drankje de la casa.
    Sorry maar voor ons geen herhaling vrezen we....leer er iets van zouden we zeggen!!

1. Bert
    Van restaurant

beste L.Jacobs,

bedankt voor uw recensie.
    We hebben de tijd genomen om uw rekening op te zoeken.
    Jammer dat niet alles geheel naar wens was.
    Op vrijdag 5 mei j.l. hebben jullie ons restaurant bezocht (reservering op naam Jacobs, 4p om 19uur), waarvoor onze dank.
    zie hier de rekening die wij destijds gemaakt hebben:
    3 aperol spritz x 6,50
    1 cognac x 6,00
    1 limoncello x 4,00
    2 koffie goloso (koffie met 3 mini desserts) x 6,00

Totaal 165,90 euro

zoals u ziet is de limoncello aan 4 euro gerekend zoals aangegeven op onze kaart. Daarbij hebben we de extra salade helemaal niet aangerekend.

Ik hoop u hiermee enige duidelijkheid te hebben gebracht.
    met vriendelijke groeten,
    Restaurant PASTICCIO