Tijdelijk gesloten

1. Hille 133 punten

Wat een verrassing! Van buiten ziet het er niet zo uitnodigend uit, maar binnen een hartelijk welkom en dat was continu het geval. Geweldige gastvrouw en de rest van het personeel ook zo aardig. Geweldig gegeten met een gezelschap van 4, waarvan een kind van 2 jaar. Er was zo veel variatie. Genoeg variatie ook in drinken. Keurig! Goede prijs ook. Ze hadden nu onverwachts ook een actie. Sfeer is prima, voor zo'n grote ruimte. Je moet ook vroeg komen, dan is er niets aan de hand. 17.00 waren we er mooi en dan hoor je nog wat van de muziek. Entree kan nog wat aan gedaan worden, iets fijner licht bijvoorbeeld. En de speelruimte voor kinderen viel wat tegen, maar daar kwamen we toch niet voor. Donkere ruime, ver weg van het eet gedeelte. Daar moet je niet voor gaan. Het was schoon verder. Kaarsje was op tafel, bestek lag keurig op tafel en kon je nog bijpakken. Aan kinderbestek was gedacht, dat je dat kon pakken wanneer nodig. Leuke nepplant tussen de tafels in, je kon ook nog kiezen waar je wou zitten. We gaan zeker terugkomen. Dit was een leuke ervaring!