1. Ik heb nog nooit zo een teleurstellende high tea gehad. Slechte service. Wij hebben onwijs lang moeten wachten op het eten. Van tevoren aangegeven wat de dieetwensen waren en hier was ter plekke geen rekening mee gehouden. Het eten was erg karig. Daarnaast heb ik erom moeten vragen om de thee bij te laten vullen terwijl bij een high tea volgens mij thee in overvloed hoort te zijn. Met ons werd totaal niet gecommuniceerd. Netjes aangegeven dat het tempo wel iets vlugger mocht. Hier werd geen gehoor aan gegeven. Erg jammer.

1. Stephanie
    Van restaurant

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw recensie, al is deze niet zo positief als wij gehoopt hadden.

Langs deze weg wil ik u in ieder geval alvast onze oprechte excuses aanbieden.
    Graag zou ik in contact met u willen komen om uw recensie verder te bespreken, zodat ik het een en ander kan uitzoeken, intern kan bespreken met het team en u uiteraard een inhoudelijke reactie kan geven.

U kunt contact met mij, Stephanie Nunes Querido, opnemen via 070-3072050 of stephanie@savarin.nl.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,