1. anoniem

Wij hebben hier op 26 april 2017 gegeten, nou ja geprobeerd te eten. We hadden een arrangement gekozen van 2,5 uur voor 2 volwassenen en een kind van 11 jaar (à 75 euro), helaas waren we binnen een uur weer thuis.
    Het eten uit het warme buffet was nagenoeg koud, omdat we vroeg waren, nl 17.00 uur, hebben we dit netjes gemeld bij de eigenaar van het restaurant. Deze gaf aan dat we het eten even om moesten scheppen omdat de warmte van beneden komt. Dit hebben we netjes gedaan, maar na een half uur bleef het eten koud. De temperatuur haalde de 35 graden niet en nu weten wij dat de minimale temperatuur 65 graden moet zijn. Opnieuw hebben we dit kenbaar gemaakt bij de eigenaar. Deze haalde de schouders op en liep weg en wilde er niets van horen.
    Wij zijn zeer teleurgesteld en hebben daarom een klacht ingediend bij de voedsel en waren autoriteit en zij hebben nav onze klacht het restaurant bezocht en geconstateerd dat deze zaak niet in orde is (zie foto, brief van de voedsel en waren autoriteit). Van eten uit een buffet met zo een lage temperatuur kan je echt ziek worden.
    Met andere woorden echt geen aanrader, mensen zoek aub een ander restaurant...