in Apeldoorn

Proef het echte Griekenland!

1. nicolette

Voor de tweede keer daar gegeten, nu samen met onze dochters, en ook de meiden hadden dezelfde mening over het restaurant: Wat is het toch een schone/mooie/gezellig en klantvriendelijk restaurant, met voortreffelijk eten! We hebben dan ook uitgebreid gegeten en zelfs twee toetjes genomen, zoooo lekker!! Het is niet echt goedkoop, maar daar is de kwaliteit ook naar.

1. Beste Nicolette,

Bedankt voor uw recensie! We vinden het fantastisch om zulke positieve feedback van onze gasten te ontvangen, en zijn blij om te horen dat u van uw avond bij Parthenon heeft genoten.

We kijken ernaar uit om u snel weer in ons restaurant te verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Team Parthenon

Vorige recensies van nicolette

• Wij zijn echte zeurkousen en zijn dus niet snel onder de indruk, maar dit restaurant is super op alle punten! De sfeer was gezellig, het interieur is top en het eten was botermals en zalig. We hebben een super avond gehad en komen snel terug!