Op dit adres zit nu: MarktCafé

1. Eventjes lekker met zijn tweetjes ergens eten, wijntje erbij. Kwam er een gastheer opnemen (in een witte blouse), ik zeg 2x de surf en turf, bij allebei de biefstukken Med/Rood. Krijg ik terug dus u wilt er 4. Nee gewoon 2 waarbij de biefstuk Med/Rood?! Ooow oké. Komt die nog een x terug hoe moest de biefstuk gebakken zijn. Med/rood ?? Oké oké. Nou dat achter de rug.
    Komt het op tafel 1 surf en turf, 1 biefstuk?! Nee wij hadden 2 surf en turf besteld. Oow, zal ik de biefstuk laten staan en de rest erbij halen, nee gewoon een surf en turf. Krijgen we de andere de surf en turf.
    Het heeft gesmaakt daar niet van. En een sorry en eetsmakelijk, maar ik drink hier voortaan alleen maar wat, want echt opgelost worden wordt het ook niet. En een frietje erbij krijgen ging ookal moeilijk, want we hadden maar 1 klein schaaltje friet? Onder andere heeft de gastheer in de zwarte blouse het goed proberen op te lossen.