1. bezorgde gast

Leuke ambiance met enthousiast personeel.
    Wel vervelend dat het al snel wat geforceerd en schreeuwerig overkomt als er weer een groep schijnbaar bekenden binnen komt.

Daarnaast zijn de pretenties wat te hoog: flesje water voor 5 euro; hoeveelheid rijst karig, en dan 4.50 euro durven vragen voor wat extra rijst? Je bent geen sterrenrestaurant... die doen daar doorgaans trouwens niet moeilijk over.

Wel heerlijk gegeten, dus de smaken zijn wel goed.
    We hadden de "proeverij" zoals dat gerecht heette. In het begin ging het rustig, per gerechtje, maar de hoofdmaaltijd werd wat afgeraffeld, en dat idee hadden we bij het dessert ook.

Vooral Japans gericht, wat minder andere smaken uit de aziatische keuken. En da's jammer, want van bijvoorbeeld de Thaise gerechten valt zoveel meer te maken.

De uit de randstad overgewaaide hype sushi is alweer op zijn retour, dus probeer ook andere groepen aan je te binden die van de Aziatische keuken houden.