1. (Via Social Deal)

Nooit doen! Nooit eerder een slechte recensie geschreven, maar nu is het hard nodig.

Menukaart: slecht, verkreukeld oud papiertje.
    Het duurde minimaal een kwartier voordat er iemand bij ons kwam.
    - Voorgerecht: soep - koud en slecht van smaak
    Het duurde minimaal een half uur voordat we onze soep kregen. Later, toen de lege borden opgehaald waren kwam er nog een serveerster vragen of we onze soep wel hadden gehad (?). Zeer slechte bediening!
    - Hoofdgerecht: gyros en kip - koud (vooral de gyros), de kip smaakte aangebrand, gyros flauw. Smaakte beide alsof het uit een supermarktbakje kwam.
    Het duurde lang voordat ons hoofdgerecht kwam, hiernaar gevraagd en daarna werd het gebracht. We hadden er friet bij besteld: dit kregen we niet (stond wel later op de rekening!).
    - Nagerecht: griekse yoghurt, hierbij hoorden de walnoten bij te zitten... Geen walnoot te bekennen. Twee kleine bolletjes yoghurt (lauwwarm, niet eens koud) met een klein beetje honing.

Sfeer: het is een heel donker restaurant, weinig lichtinval. Niet gezellig.

Bij het afrekenen gaven we aan dat de friet niet gebracht was, waarop gereageerd werd: "ja, maar de rijst en de paar aardappeltjes die jullie kregen bij het hoofdgerecht zou er officieel niet bijhoren".

Later ergens anders nog een dessert gegeten, want we zaten nog niet vol.

Al met al: NIET HEEN GAAN!