Op dit adres zit nu: Heaven Port

1. Dit kan dus echt niet. Het lijkt alsof die mensen eten serveren omdat zij moeten en niet omdat zij van hun vak houden. Voor 80% kwam alles uit de frituur. De sushi die er stond, was gewoon niet te eten.. het was letterlijk gevuld met spul uit verpakking en blik. Dat kan ik ook thuis maken. Er stonden slecht 4 roerbak gerechten die wel okay lekker waren, maar dat is echt slechts 5% van de hele ervaring. Dit soort concepten heb ik eerder meegemaakt en nooit meer terug gegaan. Doet allebei de keukens die zij presenteren niet het recht toe.

Vanuit marketing kant. Zet zulke concepten aub nooit op Groupon want dat vraagt om anti reclame. Je kan op hun website niet eens fatsoenlijk op hun Facebook pagina komen. Je moet het liken. IK WIL HET HELEMAAL NIET LIKEN! Daarbij al die 5 sterren beordeelingen gaan niet helpen om de tent overeind te houden. Al die mooie fotos op de website gaan de boel ook niet redden. Ga aub naar professionele hulp zoeken die jullie kan rebranden en een goeie zaak helpt neer te zetten. Op Scheveningen in zo'n chique beurt past zo'n soort tent echt niet tussen.

Als niet voor jezelf, doe het dan voor die spelende kinderen en anders ga een ander vak zoeken!

1,1