1. Michel 348 punten

Ben hier nu 4 maal geweest en voorlopig maar ook de laatste keer, gezien mijn laatste ervaring hier.
    Als ik na mijn eerste bezoek een recensie geschreven zou hebben, zou deze hoger scoren dan nu. Zo kan je zien dat continuïteit van service en kwaliteit niet altijd haalbaar is voor hetzelfde restaurant en je ervaring ook wisselend kan zijn.
    Wat mij bij het eerste bezoek op was gevallen, was de zeer goede gastvrouw aan de tafel. Ze hield contact met de tafel op een leuke manier en was er op uit om ons een aangename avond te bezorgen.
    Mijn laatste bezoek was werkelijk het tegenover gestelde. Ze kwam wel aan het begin van de avond zich voorstellen, met de triomfantelijke woorden, "ik ben uw gastvrouw voor de avond". Nou dat heeft ze niet waar kunnen maken. Het duurde allemaal verschrikkelijk lang voor we eindelijk eens besteld hadden en ook duurde het erg lang voor we het voorgerecht kregen en opvolgend het hoofdgerecht. Ze deed ook erg haar best om oogcontact te vermijden, zodat we met bijbestellen van eten en drinken steeds te lang moesten wachten. Toen ik haar daar uiteindelijk op aansprak, zat ze 5 minuten later haar ongenoegen duidelijk te maken over onze opmerking bij haar collega, het viel wel erg op. Ook frietjes bijbestellen tijdens de maaltijd bleek erg lastig, toen we uiteindelijk friet besteld hadden, duurde dit ook zo lang, dat we ons eten al genuttigd hadden en heb de bestelling geannuleerd. Deze vonden wij later wel gewoon terug op de rekening en toen we daar de leidinggevende op aanspraken uit principe, kwam ze erg gepikeerd over.

Dan het eten:
    Hier ook wisselende ervaringen. Voor het geld wat je betaald is het zeer redelijk. Alles wat je bijbesteld, wordt in rekening gebracht. Heb eens een eendenbout gehad en die was gewoon goed en lekker. Presentatie is ook goed en hier wordt wel aandacht aan besteed. Friet lauw. Nagerecht met warm appelgebak en ijs, was matig. IJs was was zeer zacht en gesmolten, appelgebakje lekker.

Samenvattend ik heb hier wisselende ervaringen. Van matig tot zeer goed. Prijs kwaliteit prima, mooie pand en geeft authentiek gevoel. Iets lawaaierig. Hier kan je gerust eens gaan eten en zelf ervaren.

6,7