1. Opnieuw erg lekker mogen eten! Een vernieuwde menukaart met vernieuwende gerechten. Heerlijke gevulde paprika met risotto. Mijn vriend vond de asperges erg smakelijk. Alleen maar lof voor de vriendelijke bediening!

Vorige recensies van dhr.Quint

• Afgelopen maandag opnieuw heerlijk mogen eten ! Zeer vriendelijke en hartelijke bediening . Erg gastvrij en een prima kaart . Tot de volgende keer !

• Nogmaals gaan eten, en deze keer beter! Het weekmenu bestond uit een hutspotje met een zelfgemaakte gehaktbal met jus. Deze was zeer smakelijk. Het dessert hebben we ook met smaak mogen eten! Alleen waren de desserts weer net zo duur als de hoofdgerechten. Dit staat niet in verhouding. Voor de rest uiterst vriendelijke bediening!

• Een paar dagen geleden hier mogen eten. We bestellen het Dagmenu á € 11,50 bestaande uit een preisoep en een houthakkerssteak met gebakken aardappelen en salade . De preisoep was goed op smaak gebracht door de krachtige bouillon. De houthakkerssteak (een varkensfiletlapje omringd met spek) was helaas wat minder: erg veel peesjes en erg vettig. De combinatie met tuinbonen naast deze steak vond ik nogal vreemd. De salade en gebakken aardappelen waren prima. Zeer vriendelijke bediening. Het dessert (aardbeienparfait en sorbetijs met fruit) waren erg fris. Alleen jammer dat deze desserts bijna net zo duur waren als het volledige hoofdgerecht. Al met al zeker een voldoende. De moeite waard om nog eens te bezoeken, maar dan een ander gerecht.