Restaurant verhuisd

Op dit adres zit nu: Par Hasard

1. Wim van Loenen

Heerlijk gegeten op de verjaardag van mijn vrouw. Vooraf een heerlijk drankje van het huis gekregen en daarna weer heerlijk gegeten. Vooraf een heerlijke loempia en mijn vrouw de wan tan soep. Als hoofdgerecht namen wij de lekker malse kipsaté van de grill met frietjes en de heilbotfilet. Als nagerecht hebben we de spekkoek en het kaasplankje (met een glaasje port) genomen. Dit alles hebben we met een lekker flesje wijn genuttigd.
    Kortom, we hebben heerlijk gegeten in een leuke relaxte sfeer met een prima bediening. Als je een keer lekker wilt eten voor een leuke prijs dan moet je hier zeker naar toe gaan.

Vorige recensies van Wim van Loenen

• Wim van Loenen

Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De service is voortreffelijk en het eten is helemaal top!
    De gerechten worden met zeer veel smaak bereid. Als je op een leuke lokatie heerlijk wilt eten moet je zeker hier een keer naar toe gaan. Ik weet zeker dat je er dan weer een leuk vast eet-adresje bij hebt.