in Drouwen

lekker en betaalbaar uit eten in middeleeuwse sferen

1. Gisteren bij Robin Hood gegeten. We hadden kort tevoren een tafel gereserveerd. Er was nog wel plaats werd ons gezegd. Uiteindelijk zaten we 1,5 uur binnen toen we eindelijk ons voorgerecht kregen. Helaas was er niemand die even bij ons kwam om even te vertellen dat het lang kon duren ofzo waardoor we geen idee hadden hoe lang het nog duurde. Dit is niet erg bevorderlijk voor de eetlust en sfeer aan tafel als je met kleine kinderen uit eten gaat.
    Uit eindelijk hebben we na het hoofdgerecht geen nagerecht meer gedaan. We hadden er echt geen zin meer in (vooral geen zin meer om nog weer te wachten) terwijl we vooraf hadden afgesproken dat wel te gaan doen en ook al hadden bekeken wat we dan graag wilden. Heel jammer dat het zo ging. We hadden ons echt verheugd op ons etentje met het gezin. Als we vooraf hadden geweten dat het zo mega druk zou zijn en zo tergend lang zou duren waren we niet naar Robin Hood gegaan.😕