1. Bediening was aardig, sfeer was goed. Kwaliteit van het eten was redelijk (vaak lauw eten), performance van de keuken was ronduit belachelijk.

wij hebben al in veel vestigingen van La cubanita gegeten maar deze sloeg echt de plank mis. Oke, het was druk maar dat hebben de andere restaurants ook. Wij moeten heel lang wachten op de gerechtjes en veel gerechtjes zijn nooit gekomen. Bediening gaf aan dat de keuken de drukte niet aan kan en dat we maar nieuwe bestellingen moesten doen. Na anderhalf uur hadden veel tafelgenoten (we waren met 8) 1 gerechtje gehad. Bediening wel ondertussen veel drinken opnemen en brood neerzetten puur om te compenseren dat de keuken niet leverde (wellicht ook om geld te verdienen maar dat vind ik wel een negatieve benadering).

Uiteindelijk, toen het wat rustiger was (rond 21.30 uur) merkten wij dat de keuken de gerechten wel leverden. We kregen dus nu wel alles geleverd en daarom teveel.

Dessert duurde ook heel lang. Ik hoorde ook andere gasten er over klagen. Daarbij kwam het dessert verdeeld over een half uur. Iedereen heeft dus apart zijn dessert gegeten en dat vind ik niet horen.

rekening bleek verre van correct te zijn maar dat heb ik laten corrigeren. Foutje kan altijd.