1. Onze ervaring was helaas niet goed. We hadden met 11 mensen gereserveerd. Nadat we binnen waren en wij onze tafel gewezen kregen moesten we eerst 20 minuten wachten op ons drinken. Vervolgens na ruim een half uur eten kunnen bestellen. 20 minuten daarna kregen we de soep, vervolgens kregen we een half uur daarna te horen dat er geen voldoende spareribs waren dus voor nood maar wat anders besteld. De salade voor bij het hoofdgerecht heeft zeker een uur op tafel gestaan warm te worden voordat het hoofdgerecht kwam. Wij waren om half 8 binnen en kregen om iets voor half 10 ons eten. Dit smaakte trouwens goed, tenminste de mixed grill, de spare ribs waren kurkdroog en hard. Het toetje hebben we geen gebruik meer van kunnen maken, omdat we om 10 uur zouden gaan bowlen.
    We hadden een voucher van hun eigen site voor een drie gangen menu, maar hebben maar 2 gangen kunnen gebruiken en moesten wel de volle pond betalen. Personeel was zeer onvriendelijk en er werd ons gezegd wat we dan verwachten als het druk is. Er zaten circa 35 gasten waarvan er meerderen zeer ontevreden waren.
    Voor ons nooit meer. een gemiste kans

2,8

1. Meer dan drie jaar later is dit nog niet verandert. Ga tegenwoordig ma letten op de recensie van mensen.