1. M. Nijland

Gereserveerd bij Eet.nu voor 3 personen, mijn vriend en ik namen mijn oma mee voor haar verjaardag. Reservering van Eet.nu was niet doorgekomen bij Lenartz, bij binnenkomst verwelkomt door een jonge ober. Eerst moest mijn vriend teug naar de auto lopen om de bevestiging te halen van de reservering omdat we blijkbaar niet op ons woord werden geloofd. Vervolgens wilde de jongen ons een donkere tafel naast de garderobe/ingang geven die toevallig nog over was. Toen ik aangaf dat we dan ergens anders heen zouden gaan omdat ik dat niet normaal vindt wanneer je hebt gereserveerd zei hij: 'tja, ik kan u moeilijk tegenhouden dan he'. Dit vond ik dusdanig respectloos dat ik meteen naar buiten liep waar de gastvrouw van lenartz ons achterna kwam. Zij bood ons een andere tafel aan en vertelde dat het wel vaker mis ging met de reserveringen. Al met al redelijk herpakt, maar absoluut niet gecharmeerd van de eerste aanpak. Lekker gegeten, leuke aanbieding het vijf gangen diner voor 34,50!

6,1