1. Natasja Verschoor

Met verbazing de recensies op deze site gelezen. Vorig jaar voor de eerste keer een hapje gegeten bij Villa Brutus. We hadden toen erg lekker gegeten en besloten vanavond dat we wederom dit restaurant wilde bezoeken.
    Als eerste de prijs zeer aantrekkelijk een 3-gangen menu voor 16,95 of 21,95 als je iets luxer wilt.
    De keuze is reuze! Van pizza, pasta tot diverse vlees en visgerechten. Ook voor de voor en nagerechten is een ruime keus.
    Het restaurant zat vol en het personeel was druk maar we zijn vriendelijk te woord gestaan.
    Normale wachttijden tussen de gangen door en ook het even uitstellen van het nagerecht was geen probleem.
    Ik heb heerlijk genoten van gebakken champignons in knoflooksaus, heerlijk van smaak en goed warm.
    Een biefstuk met heerlijke wijnsaus smolt op de tong en als nagerecht warm appelgebak met hazelnootijs en slagroom.
    Natuurlijk smaken verschillen maar voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
    Van ons krijgt dit restaurant een opsteker👍