1. De nieuwe kaart was een ramp. Het is onoverzichtelijk vormgegeven, bestaat uit kleine, smaakloze gerechten en heeft minder keuze. Het eten serveren ze tegenwoordig in een krant, zal wel een hipster-dingetje zijn waar ik niks van begrijp. Als dat nou het enige was, maar het eten smaakt ook naar een natte krant. Wat dat betreft past het perfect bij de presentatie van het gerecht. Als dat is wat ze willen bereiken met de nieuwe kaart, ben ik erg onder de indruk. Alhoewel ik me dat niet kan voorstellen als je een commerciële zaak runt.

Kortom: het eten was smaakloos geworden, de porties zijn klein en lauw en dat proberen ze goed te maken met een laf gratis toetje. Ik kwam hier al 10 jaar met enige regelmatig en nu dus nooit meer.

4,5

1. Beste Hapje,

Bedankt voor je beoordeling! Afgelopen weekend hadden wij een testweekend georganiseerd om juist die gerechten te toetsen, die een kans maken op een plekje op de nieuwe menukaart. Wij vinden namelijk dat onze gasten mee mogen kiezen! Zeker onze vaste gasten, zoals jij. (Tenminste, ik denk dat ik weet wie je bent, maar door de naam Hapje weet ik het natuurlijk niet zeker..)

Het testweekend is inmiddels voorbij, dus de oude menukaart ligt alweer op de Popo tafels.

Wij hebben honderden reacties opgehaald, waaronder die van jou. Waarvoor dank natuurlijk!

De hipster kranten....
    De kranten leken ons een leuke test. Een collega van ons had dit gezien in een drukke toeristische cantina in Cancun, en wij wilden weten of het ook bij ons zou passen. Jouw mening is in ieder geval duidelijk.

Op dit moment analyseren wij alle reacties, en je kunt er op vertrouwen dat we die zullen meenemen in de creatie van de nieuwe menukaart!

Nogmaals bedankt en we hopen je toch snel weer te zien. Mocht je nog meer tips hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.

Liefs, team El Popo