1. Eerste keer hier gegeten. Pas geopend en leuke sfeer en concept (sharing op tapasachtige basis). Voor ons reden genoeg om hier te gaan eten. Helaas was het een enorme tegenvaller.

Klein minpunt: op de wijnkaart wordt Montepulciano aangeboden, maar blijkt Montepulciano d'Abruzzo te zijn. Niet helemaal hetzelfde. Scheelt maar paar 100 kilometer😃 Wat betreft het eten. Murphy ten top. Door ons besteld de 2 gangen chefs choice zonder varkensvlees want dat eten we niet. Was geen probleem. Bijna 3 kwartier op eerste gang (kaasplankje, lekker maar niets bijzonders en voor mij persoonlijk meer afsluiter dan starter) zitten wachten. Daarna weer ruim 3 kwartier op hoofdgerecht. Dit was echt slecht. Ten eerste had de kok toch varkensvlees gemaakt en omdat dat dus fout was zou alles opnieuw gemaakt worden. Helaas, de zalmburgers waren koud en droog, de spinaziepannenkoekjes ook koud en zompig (leek warmgehouden maar niet goed) en de pasta pesto (ook opnieuw opgebakken?) aangebakken en droog. Laatste werd opnieuw gemaakt maar dat was nog minder: droog en smakeloos. Eendenborst was lekker. Maar veel te weinig om dus honger te stillen. Personeel pakte het uiteindelijk goed op door eten uiteindelijk niet af te laten rekenen.
    Misschien omdat het nog zo kort open was? Ik weet het niet. We gaan het over een paar maanden nog eens proberen. Misschien dan beter ingewerkt, laten we het hopen.