1. Zaterdag zijn wij met 7 man uit eten geweest bij de double B. 2 dagen ervoor heb ik telefonisch gereserveerd. Eerst werd er niet opgenomen, waarop ik later werd terug gebeld met een 06 nummer. Ik hoorde eerste alleen muziek en iemand tegen iemand anders praten, ik vroeg steeds hallo? Na een paar seconden schreeuwde er iemand door de telefoon: HALLO! Ik zei hallo,wie is dit? JA jij had net gebeld dit is het restaurant double b, wat moet je?! Ik zei euh, nou..Ja kan het even wat sneller ik heb het druk hierzo. Dus ik zei ik wil reserveren voor zaterdag om zo en zo laat voor 7 personen. OKE TOPPIE DOEI!

De sfeer van het restaurant is erg leuk maar wij zaten een kleine ruimte waar 6 zitplaatsen waren, ik heb de mensen in de ruimte geteld en het waren er sowieso 32, mensen zaten bijna op elkaar en de bediening kon erg weinig in die ruimte. Het was benauwend.

De menukaarten waren erg leuk, je kunt zo zelf je burger samen stellen met alles er op en er aan. Daarnaast kun je ook nog frietjes of groenten bij bestellen. De kaart in alleen in het Engels waardoor er ook wat misverstanden waren.

Er was voor mij maar een keus als vegetariër en dat was de vegetarische burger. Ik had vooraf nog even gemaild wat er allemaal in zat, maar dit bleek toch weer anders te zijn toen ik de burger voor me had. De burger was erg teleurstellend. Ik geloof niet dat deze burger zelf is gemaakt maar gewoon een simpele groenteburger uit de supermarkt is. Erg jammer dat hier geen aandacht aan besteed word!!! Er zou op zijn minst een lekker vega en vegan burger optie moeten zijn, met de ingrediënten die er in zitten op de kaart.
    Het broodje en de groente met saus waren daarentegen wel erg lekker waardoor de burger nog wel te eten was. De side dishes waren ook erg lekker.

Voor een echte vleeseter en een beetje budget is het zeker een aanrader. Voor de vegetariërs: verwacht er niet te veel van, je hebt geen keus.
    Ik zou graag terug komen wanneer er een verse vega of nog liever vegan burger op het menu staat!