1. Henk 25 punten

Via social deal een etentje bij olympia geregeld. Hadden we dat maar nooit gedaan, wat een desillusie! We konden kiezen uit de speciale social deal 'menukaart', een verfomfaaid a4-tje en kozen tomatensoep, gyrosschotel en een baklava als dessert.

We hebben ook een broodje vooraf gekozen. Werd geserveerd met iets wat op tzaziki moest lijken, maar dit van geen enkele kant deed.

De soep was matig, wel enorm pittig.

Toen kwam het hoofdgerecht, een schaal met gyros, die gewoon vies rook. Het leek wel bedorven vlees, een beetje zurig en zo smaakte het ook. De friet zit er niet standaard bij, die wordt apart geserveerd. Zagen er vies uit: bleke frieten met zwarte spikkels omdat ze in oud frituur zijn gebakken.

We hebben hooguit twee happen gegeten, maar dit was echt vies!

We hebben de rest niet eens meer afgewacht, we hebben alles gelijk maar betaald. Toen kwam er nog eens €16,- bovenop, voor twee cola, stokbroodje en een friet! Belachelijk!

In totaal €46,- uitgegeven aan ons meest verschrikkelijke etentje ooit. Wij komen nooit meer in restaurant Olympia, wat ons betreft: OlympiNEE!

1,2