1. T 19 punten

Het vlees is goed, bakje salade erg weinig en de service is niet zo geweldig. De bediening is niet zo goed op de hoogte van de gerechten die aangeboden worden met de daarbij behorende eigenschappen.

Het komt bovendien erg kinderachtig over als je vraagt om ipv pepersaus bij een gerecht dit te vervangen door champignonsaus (die op de kaart overigens even duur is!!) en dat je bij de afrekening ziet dat er een "extra" ingrediënt in rekening wordt gebracht. Dit is niet bepaald een goede service. Als je daar dan vervolgens een opmerking over maakt, wordt je eigenlijk compleet genegeerd.

Als ze aan zulke zaken geld moeten verdienen, gaat het qua restaurant wel de verkeerde kant op... Als ik weer een keer in Alkmaar ben, zal ik mij nog wel 2 keer bedenken om hier weer naar toe te gaan.

3,9