1. Goed te eten. Geen hoogstaande gerechten. Inderdaad een no-nonsense mentaliteit. Echter is deze no-nonsense even te serieus genomen. Je kan namelijk ook TE amicaal zijn. Denk aan als je gereserveerd heb en je komt binnen en wordt aan de bar geplaatst voor een drankje, dan wordt er tegen je aangebeukt, er worden geen excuses aangeboden. Drankjes worden te pas en te onpas op tafel gezet zonder dat je hier om vraagt. De menu kaart wordt opgenoemd alsof er een drol bij de eigenaar dwars zit die hij kwijt moet. Sneller kan bijna niet. Als je vraagt of hij het wilt herhalen is hij alweer een biertje aan 't intappen voor de volgende gast.

Het runnen van een restaurant op deze manier is leuk, maar je kan het overdrijven ook. Ik ben niet je vriend, ik ben je gast. Een grapje op z'n tijd is leuk, maar hou het netjes. Dit is gewoon irritant. Hierdoor komen wij niet meer (en meerdere mensen die wij spreken). Het eten is wel oké, maar wij irriteren ons kapot aan de nonchalante manier van de gasten "bedienen".