1. Vandaag gegeten bij vino y tapas met de social deal actie, ruim een week van te voren al gebeld om door te geven dat we graag alleen vegetarisch wilde eten, dit was geen probleem en moesten dit bij binnenkomst nogmaals aan geven. Zoals afgesproken bij binnenkomst aangegeven dat we vegetarisch wilde eten, dit was al meteen een probleem en moest even na gevraagd worden het antwoord was simpel nee mevrouw dat gaat niet u kunt wel voor een meer prijs van €10 tapas eten van de kaart, duidelijk aangegeven dat we gebeld hadden en het geen probleem was vegetarisch te eten het werd nogmaals na gevraagd met het gevolg dat de eigenaar nog maals kwam melden dat het echt niet kon want het eten was al allemaal voorbereid. Uit eindelijk kwamen ze toch tegemoed en mochten we voor de prijs van de social deal actie €14 tapas kiezen van de kaart. 4 rondes van max. 6 gerechten, de tapas waren niet erg speciaal bijna overal zat knoflook bij en het meeste was niet eens vers bereid leek allemaal op gewarmd en het was ook nog eens allemaal erg vet van de olie. Echt niet voor herhaling vatbaar. Drinken erg duur.

Vlak bij ons zat nog een groep die ook de acite hadden en voor 1 persoon vegetarisch wilden maar dit kon. Tegen een meerprijs van €10 mochten ze ook van de kaart kiezen.

De porties die je kreeg waren ook nog eens erg klein met honger naar huis gegaan.