1. Naamloos

Afgelopen zaterdag samen met het gezin wezen eten vanwege een gezellig weekendje weg. Allereerst kwamen we binnen en werden we niet begroet. Na lang wachten aan tafel kwam na ongeveer 15 minuten een meisje bij ons aan tafel om het drinken op te nemen. We waren de enige gasten en ondanks dat duurde het wel 20 minuten, voordat iedereen eindelijk de koffie op tafel had staan. De koffie werd in delen geserveerd, dus een deel had de koffie al op terwijl de rest het nog moest krijgen. Een half uur later kregen we de menukaart en al snel was de keuze gemaakt. Helaas was/waren er geen carpaccio, rosbief en zachte bolletjes, dus moest er een nieuwe keuze gemaakt worden. Na enige tijd kregen we ons eten maar bleek dat de gerechten nog niet volledig waren. Zo waren er 2 loempia's besteld en kregen we er maar 1, omdat ze er geen 2 meer hadden. Kort samengevat dus gewoon echt niet goed. Ook werd er niet meer naar drinken gevraagd. Na afloop even naar het toilet waar het erg vies was. Er waren geen voorzieningen voor het drogen van de handen en ook hing er een erg vieze lucht. Verder zal de bediening vrolijker moeten kijken, want er kon geen gemeende glimlach vanaf bij de bediening. Zeer onprettig wanneer er personeel aan het werk is die geen verstand hebben van het vak.

Een tip voor de ondernemer: laat het meisje niet alleen werken, maar zorg dat de overige medewerkers ook een handje helpen.

1,7