1. Uit brabant

Waardeloze service, wel lekker eten.
    Dinsdag 7 maart 14.00 uur. Lunchtijd, ongeveer 20 man in de zaak, 3 vrouwelijke personen in de bediening. Eerst 15 minuten moeten wachten om de bestelling door te kunnen geven. Drankjes en bestek worden op tafel (nog net niet) gegooid, maar vriendelijk is anders. Nadat we besteld hadden stonden onze gerechten heel snel klaar om naar onze tafel gebracht te worden, echter dit gebeurde niet. Na 15 minuten ben ik ze zelf gaan halen. (Ik keek namelijk precies op de counter waar ze klaar stonden). Het eten was wel lekker, maar de frustratie was er ook. Toen wilden we nog koffie, maar wederom geen personeel te zien. Paar maal oogcontact gezocht, maar het kwartje viel niet. Jammer. Toen maar afgerekend. Het eten is best lekker en goedkoop, maar gemotiveerd vriendelijk personeel is blijkbaar moeilijk te vinden.