1. Wouter 219 punten

Gegeten op do 2 maart met 3 volwassenen (1 met rolstoel) en 2 kinderen.

Service:
    Bij binnenkomst direct door de gastvrouwe ontvangen, die meteen behulpzaam was met het kiezen van een geschikte plaats voor de rolstoel. Haar bediening was hartelijk, vriendelijk en ook correct volgens de etiquette, dus de dames kregen eerst de menukaart (zonder dat te willen overwaarderen, vind ik het toch altijd fijn om te zien, omdat het een indicatie is voor een servicegerichtheid en correctheid naar de klant). Het verschil tussen gewoon de klanten bedienen of een gastvrouw zijn werd hier gelukkig eens positief duidelijk.

Sfeer:
    Eenvoudige, maar passende inrichting. Vooral door de echte muurschilderingen (geen goedkope standaard postertjes!) krijgt het restaurant een gezellige Italiaanse sfeer. De langgerekte rechthoekige vorm gaat een klein beetje ten koste van de sfeer, hier zou de ruimte door het middendeel te 'breken' misschien nog iets knusser gemaakt kunnen worden.

Eten en drinken:
    De kaart is echt héél uitgebreid. Nadat we uiteindelijk toch een keuze hadden kunnen maken, hebben we verschillende Pizza's besteld, die allemaal erg in de smaak vielen. Mijn favoriet was de "Dellâ Amore". Weer eens wat anders en erg smaakvol! De grootte en de hoeveelheid beleg zijn prima en de bodem is gelukkig Italiaans dun (dus niet zo'n 'half brood' dik zoals bij Amerikaanse pizza's).

Prijs / kwaliteit
    De pizza's zijn heel redelijk geprijsd, iets goedkoper zelfs dan gemiddeld waar ik woon (daar zijn ze ca. 1 tot 2 euro per stuk duurder). De kinderen kunnen tegen gereduceerde prijs een iets kleinere pizza krijgen. Dat zie je niet vaak en het is niet alleen voor de beurs prettig,, maar gaat vooral ook verspilling tegen. Ook de drank is redelijk geprijsd. Prima prijs/kwaliteit verhouding dus.
    Ook een groot pluspunt is dat we aangeboden kregen het eten dat over was mee te nemen (daar gaan we dadelijk dus ook nog van smullen). Het is gewoon zonde om goed eten weg te gooien en voor de klant is het een extra service.

Als met al sfeervol en goed gegeten tegen alleszins redelijke prijzen en met top service. Een aanrader voor als we nog eens in de buurt zijn!