1. Petra van der wal

Wij komen al jaren in dit restaurant. We genieten altijd, het eten is fantastisch, alles even vers en goed gekruid. Bediening zeer vriendelijk en altijd bereid om toelichting op de gerechten te geven. Wij komen altijd 's middags wanneer het dim sum tijd is. Goede gerechten voor een goede prijs. Super vers en handgemaakt! Voor ons zeer zeker een aanrader!!!

Vorige recensies van Petra van der wal

• Wij komen hier wekelijks om te lunchen. De dim sum kaart is heerlijk uitgebreid. De gerechten zijn prima in orde en de bediening is altijd even vriendelijk en attent. Bij het dim summen werkt het zo, dat als een gerecht klaar is, je op dat moment het gerecht geserveerd krijgt. Het kan dus zo zijn dat niet alles tegelijk op tafel komt. Wij vinden dat zeer prettig want wij vinden het fijn om gerechtjes samen te delen.
    Het eten is op een echt Chinese manier bereid. De smaken van het eten zijn eerlijk, puur en van prima kwaliteit.
    Wij komen hier graag en hopen nog vaak van hun eten en service te kunnen genieten.