1. Theo van Kempen

Helaas is mijn ervaring niet erg positief. Ze zijn daar alleen maar uit op omzet en winst. Heb daar met 29 personen gegeten en bij aankomst begon ik aardig te twijfelen. Hoe het daar bij binnenkomst er aan toe gaat, zo commercieël. Kleine groepen moeten van te voren betalen en wij konden dan achteraf betalen. Naar binnen en dan wordt er totaal niet meer naar je omgekeken en niets, nada wordt uitgelegd of wat dan ook, ga zitten en zoek het maar uit.

Het eten is redelijk maar zeker het geld niet waard, het is eigenlijk een grote vreet schuur die veel te duur is. We hadden er van 18.45u tot 22.00u gereserveerd, maar helaas werd er tegen 21.00u al vol opgeruimd en kon ik al geen stukje vlees of wat dan ook krijgen, alleen toetjes waren nog beschikbaar, echt een zware teleurstelling. Ze zouden maar eens bij de concurrent gaan kijken hoe het daar er aan toe gaat, veel beter en nog goedkoper ook.

Dus My Wereld, wij komen niet/nooit meer terug en rekenen €900 af excl. drank.

Mvg een teleurgestelde B.s.s de Schuttersvrienden.

1. Naar aanleiding van een reactie van de eigenaar van My Wereld wil ik het volgende als reactie onder mijn recensie zetten.
    Ben benaderd door my wereld met een wel gemeend excuus voor de afhandeling van die bewuste avond,het was volgens de chef die dag/ avond druk en wat rumoerig en hectisch.
    Hij heeft ons dan ook uitgenodigd om te komen eten op kosten van de zaak en dan ons oordeel er weer eens over te vellen.
    Vindt het een mooi gebaar van my wereld,zeker om dat ze echt bereid zijn om het de klanten het toch naar de zin te maken.
    WORDT VERVOLGD

MVG Theo van Kempen