1. 19-02-2017 vriendelijk via telefoon te woord gestaan en we hebben toen voor dezelfde middag gereserveerd.

Eerst bij de lounge iets gedronken en we vonden het een leuk idee en een leuke inrichting. Niet geheel duidelijk waarom we eerst bij het lounge gedeelte moeten wachten, waarschijnlijk zodat de keuken tijd heeft om de gewenste voorbereidingen te treffen (zelf ben ik dat vergeten te vragen en is dus mijn eigen schuld). We werden gevraagd welk soort menu we wensten en zouden zo worden opgehaald.

Eenmaal bij onze tafel, kwam vrij snel een draaibaar bord met kleine hapjes.
    Heerlijk! Dit belooft wat...

Na wat drankjes en de vraag of we nog meer wensten, kregen we een tweede bord, wederom met heerlijke gerechtjes.

Ook dit ging met smaak op en we kregen de vraag of we nog plek hadden voor nog een paar hapjes, of dat we reeds geproefde hapjes opnieuw wensten te krijgen. Ja en Ja! De gevulde dadels deden het namelijk erg goed...

Zat er wat bij dat we niet lekker vonden? Nee. We hebben zelf aangegeven dat we alles lusten, feit dat men daar rekening mee houd, is erg prettig. Het was weer eens iets anders, ja de typische tapas gerechtjes zitten er bij maar ook weer niet. Dus eens andere dingen kunnen proeven, dat was wel zo fijn.

TIP: Dit is niet het soort zaak waar je in een zo kort mogelijke tijd, zo veel mogelijk naar kunt schuiven. Dus als je voor een all you can eat en het liefst zo snel mogelijk, gaat hem dat hier niet worden. (Want stel dat men dat zou denken, is dat bij deze beantwoord. En wat ons betreft, is dat maar goed ook!) Dit is een plek waar je kunt genieten van lekkere hapjes en daar de tijd voor kunt nemen.

Helaas moesten we deze avond nog ergens naartoe, anders waren we graag nog gebleven. Daarmee ook niet het dessert kunnen proberen (grrr...).

Maakt dat we de volgende keer meer tijd voor gaan uittrekken. Want terug gaan, dat willen we zeker!!

Kortom, we kijken uit naar de volgende keer...