1. Lijkt goedkoop maar is het niet. Je betaalt natuurlijk je drinken..maar ook voor broodje vooraf, extra mayonaise, friet bakje bijvullen. Er staat bij de toetjes "Koffie met zoetigheid".. je krijgt de zoetigheid maar moet de koffie weer apart afrekenen. Uiteindelijk sta je bij de kassa gewoon 30 euro p.p af te rekenen en ben je niet veel goedkoper uit. De bediening vonden wij opdringerig...ze willen extra verkopen. "Zal ik u frietjes bijvullen?" Neehoor, dank u... "Acht u lust toch nog wel wat frietjes, ik zal wat brengen".... we zeiden toch nee, dank u? Best irritant. Ook met drinken, zodra je glas leeg is staan ze naast je "ik zal u nog even een nieuwe cola brengen".
    De sfeer is redelijk, het is erg rumoerig en dat komt wat massaal over. Eten kwa smaak prima, maar kleine porties. Garnalen spiezen zijn twee kleine houten stokjes met een paar garnalen. Dat is ook het enige dat op je bord ligt. Bakje met friet en bakje met sla erbij voor iedereen. Ossehaas zelfde...twee kleine houten stokjes. Wat je eet is wel lekker.

4,3