1. Zaterdag 11 februari gegeten. Vreselijke herrie. Je kunt elkaar amper verstaan. Hier wat van gezegd toen we weggingen. Hier werd op een onvriendelijke manier op geantwoord: het was druk en daar kan ik niets aan doen. We hadden gereserveerd om 20.00 uur. Lang moeten wachten op het eten. Ze komen wel telkens vragen of je nog iets wil drinken. Laatste keer heb ik gezegd; nee ik wil niets meer drinken ik wil wel eens een keer wat eten. Het was toen 21.30 uur. 5 minuten later werd het eten gebracht.
    Voor wat betreft het eten: kwaliteit is goed, porties zijn heel karig. Frites bijbestellen dat kan, maar kost weer extra. Spies ossenhaas bestaat uit twee kleine houten stokjes met aan deze stokjes een paar kleine stukjes vlees. Ook het nagerecht, dame blanche is karig. Voor wat de prijs. Met drinken er bij, broodje vooraf en koffie na zit je zo tussen de €25 en €30. Nee voor mij niet weer.