1. Laatst hier gegeten met een groep vriendinnen, we waren met z'n 6en.
    We hadden een perfect evening arrangement, via de bios. Deze kaartjes direct afgegeven bij aankomst.
    Uiteindelijk kwam pas na 45 min het voorgerecht. Meat Samosa was lekker, maar de linzensoep van mijn vriendin viel tegen en ook een andere vriendin had een gerecht wat tegenviel, iets met kip wat ontzettend droog was. De salade wat hierbij hoorde te komen (zoals het op de kaart stond) zat er niet bij.
    Ondertussen werden de drankjes niet goed bijgevuld. Wijn word niet netjes uitgeserveerd maar gewoon asociaal in je hand gegeven door de bediening aan het hoofd van de tafel. Kon ook echter geen glimlach van af van de wat oudere mevrouw die ons bediende, zeer zeer zeer chagerijnig. Rest van de meiden waren wel aardig.
    Vervolgens ook weer ontzettend lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Wij moesten de film halen, dus hier op een duur maar wat van gezegd. Er zal overlegd worden met de kok, werd er gezegd.

Uiteindelijk kwam na ontzettend lang wachten het hoofdgerecht. Twee vriendinnen hadden een gerecht besteld met noten, hier was geen noot in terug te vinden. Ook had ik samen met een andere vriendin de zalm besteld.
    Komt de mevrouw van de bediening terug met 2 borden met garnalen!! 'De zalm was op dus hier hebben jullie garnalen'. Ronduit belachelijk! Blijkbaar kon er geen moeite gedaan worden om even netjes naar de tafel toe lopen met de mededeling dat ze zalm op was, en werd er gewoon voor ons gekozen dat we vast wel garnalen zouden lusten! Echt belachelijk.
    Mijn vriendin lust geen garnalen, dus heeft maar van een boord van een andere vriendin gegeten.
    Echter werd er nog wel gezegd dat als we de garnalen niet wouden er wel even iets anders 'snel' klaargemaakt kon worden.

Hier hebben we maar voor bedankt aangezien we de film moesten halen. 'Ja jullie hadden de tijd van jullie film eerder door moeten geven' werd er gezegd. Maar misschien is het klantvriendelijk om hier als bediening naar te vragen wanneer je de perfect evening kaartjes aan het begin van de avond in ontvangst neemt! De schuld werd ons gewoon in de schoenen geschoven.
    Enige pluspuntje was dat het naanbrood wel lekker was. Toen wij om nog een portie vroegen werd dit vervolgens gebracht toen we al aan het nagerecht zaten, echt heel handig.
    Nagerecht heeft bijna ook iedereen laten staan, rare combinatie van noten zoet en slagroom.

Ander meisje van de bediening die wel vriendelijk was gaf ons een drankje van de zaak en bracht ons het naan brood niet in rekening. Ook werd er als excuses gezegd dat er maar 1 kok in de keuken stond, en dat op zaterdagavond!! Totaal niet voorbereid op drukte deze tent.
    We zagen dat de rest van de gasten ook erg lang moesten wachten en uiteindelijk maakte er ook nog een ander stel gasten ruzie bij de kassa omdat het zolang duurde.

Conclusie: Erg slecht. De oudere vrouw van de bediening is ontzettend asociaal,niet gastvrij en chagerijning. Uiteindelijk zijn we boos weggegaan en werden ook onjuist bejegend door het meisje achter de kassa die erg onproffesionele taal gebruikte. Toen waren we er wel klaar mee.

Gelukkig was er nog popcorn bij de bios ;)