1. Bianca Borghouts

Na enige consternatie bij binnenkomst is het prima opgelost door een "opper"serveerster. Het was nl. Erg druk en bij binnenkomst werden we bij een tafeltje in een "loopgang"gezet en pal naast de toiletten. Dit wilden wij pertinent niet... Deze mnr.zou kijken wat hij voor ons kon betekenen maar terwijl we stonden te wachten werden we op z'n zachtst gezegd niet vriendelijk aangesproken door een andere medewerker die volhield mij aan de telefoon te hebben gehad en in dit gesprek had ik aangegeven de plek bij het toilet geen probleem te vinden.... Erg vreemd aangezien ik via Eet.nl gereserveerd had. Dit hem laten zien op mijn mobiel ondertussen had de serveerster die het personeel aan stuurde dit ook gehoord en was nogal verbaasd over zijn handelswijze. Met meerdere excuses en een drankje vh Huis kregen we het mooiste plekje van die avond,.
    Dus ondanks een "bijzondere"binnenkomst wederom (zoals altijd)Genoten van heerlijke Culinaire Verassingen...en prima Bediening...

Vorige recensies van Bianca Borghouts

• Bianca Borghouts

Gezellige sfeervolle gegeten samen met onze vrienden. Zij kendde het restaurant en zijn zeker enthousiast geworden voor jullie restaurant