1. Leuk gezellig restaurant, maar helaas tegen onze verwachtingen in. Alles duurt veel te lang, zodat je nooit 5 rondes in de 2.5 uur kan krijgen zoals bij de meeste sushi-restaurants reëel is. Daarbij werden we niet erg goed ontvangen, wij moesten 3 keer om wat sojasaus vragen en werden voor ons gevoel in een vergeten hoekje gestopt, terwijl er genoeg plaats was. Voor een allergie is het absoluut een afknapper. Van tevoren geïnformeerd of iemand met glutenallergie mogelijk was, toen was het prima. Op het moment zelf werd er gezegd dat het 'toch niet mocht', terwijl het al opgegeten was. Later bleek ook dat ze er niet veel verstand van hadden; volgens de eigenares was gluten praktisch hetzelfde als lactose. We kregen een mager excuusje en het werd geschoven op dat ze net geopend waren. De drukte kan ik enigszins begrijpen, maar de garantie voor iemand met een allergie mag je niet zomaar geven. Niet meer voor ons dus.