1. de Landmeter

Helaas.. Gezellig samen lunchen was het plan.

Nadat we eerst wat drinken besteld hadden, duurde het erg lang voordat er weer een bediende aan onze tafel stond om de bestelling op te nemen. Na een slok van mijn bier, was deze helaas al dood. Na ongeveer drie kwartier hebben we maar eens nagevraagd waar ons eten bleef, en dat we anders graag ergens anders gingen eten. "Het gaat nu de pan in", kregen wij als antwoord. Nooit geweten dat een omelet een half uur in de pan moet...

Uiteindelijk kregen we ons eten voorgeschoteld, maar helaas, de bestelling was verkeerd opgenomen. In plaats van een zalmsalade kregen we een broodje met gerookte zalm. En het was nog onze schuld ook, terwijl we duidelijk hadden aangegeven (letterlijk opgelezen & aangewezen op de menukaart) wat wij wilden bestellen! Uiteindelijk kregen wij na ongeveer 1,5 uur het goede eten voorgeschoteld. Een magere zalmsalade, zeker die prijs niet waard. Wij zijn hier totaal niet over te spreken, en zijn zeker niet van plan om hier ooit nog geld uit te geven!