1. Mijn vorige ervaring op eet.nu is inmiddels elf maanden oud. Tussentijds een paar keer bij Thalassa gegeten en de ervaringen zijn wisselend. Paar weken geleden heb ik dezelfde Delphi schotel genomen als deze week. Toen heerlijk gegeten, mals vlees (lamsvlees , ossenhaas etc) en mijn vrouw had beef.... deze week zoals gezegd dezelfde schotels vlees genomen en teleurstellend, alsof het door een 'niet kok' was gegrild, niet mals en droog.

Jammer dat de kwaliteit zo wisselend is en dat je er eigenlijk niet van op aan kunt. Onder welke noemer in de evaluatie moet ik dat laten terug komen, service (geen constante kwaliteit) of onder eten & drinken. Of prijs kwaliteit, 24 euro voor een vleesschotel die niet echt lekker is...... ik hoop dat deze ervaring de eigenaar aan het denken zet en dat hij er iets mee gaat doen....of ik er vertrouwen in heb???

2,2

Vorige recensies van Ron Donkers

• Zoals gezegd zijn wij er een jaar of anderhalf niet meer geweest (lees mijn eerdere ervaringen). Inmiddels de stoute schoenen weer eens aangetrokken en twee maal bij Thalassa gegeten. Ik kan niet zeggen dat het bijzonder was en we hebben gewoon gegeten, vlees goed klaar gemaakt maar niet voortreffelijk zoals dat bij de start van Thalassa was. Het vlees en met name de bereiding er van was een 7 maar de frietjes zijn smaakloos (2) en de salade (4) doet mij niet aan Griekenland denken. Gewoon dus een 6,5 gemiddeld en ik ben niet uitgedaagd om er weer eens snel te gaan eten, het zal wel weer eens zijn als we echt geen zin hebben om te koken of om ergens anders te eten (praktische overwegingen en niet omdat het eten zo heerlijk is). Jammer!

6,5
  • Het lijkt wel of de kok er niet meer werkt... Meerdere malen rauw vlees en de laatste keer had ik Bifteki die qua omvang wel,op een eenhapsbrok leek, volgens de ober omdat de kok het anders niet doorbakken kreeg (omdat we de laatste keren telkens rauw vlees kregen)... Eenhapsbrok en smaakloos voor de normale prijs, een mooi moment om er maar eens een tijd niet meer naar toe te gaan. Jammer want er was een tijd dat je bij Thalassa uitstekend kon eten.... Op zoek naar een andere Griek.

1,6
  • De kwaliteit is wisselend, acht van dertien keer heerlijk en dan ineens normaal of zelfs minder dan een doorsnee Griek. Dat vind ik wel jammer dat het ze niet lukt om de kwaliteit constant te houden. Doorgaans begroet Thollies je bij aankomst en vertrek en dat is erg leuk en persoonlijk. Op een rare Griek na is iedereen daar leuk en klantgericht. Oh ja de prijs is afgelopen periode ontzettend gestegen, buiten proporties. Wel de beste Griek in Roosendaal, maar best wel aan de Pius inmiddels.

• Eerlijk is eerlijk...ik ben er nu inmiddels al weer een aantal malen geweest en het is er weer als vanouds (start destijds), het lijkt erop dat ze een echte kok hebben die in staat is om de kwaliteit van het eten te waarborgen. Nu maar hopen dat deze kok blijft!? Eten goed tot zeer goed, sfeer en bediening prima.....de ruimte heeft een slechte akoestiek....maar voor de rest is alles prima en ga ik er weer wekelijks lekker eten.

• Ik weet nog goed dat dit restaurant net zijn deuren opende. Al in de eerste week heb ik er toen twee maal gegeten omdat het zo ontzettend lekker was. Blijkbaar was er een echte drie sterren kok uit Griekenland ingevlogen, iemand met een verfijnde smaak en verstand van koken. Deze man had de eerzame taak om het personeel (van alles wat) te leren koken, omdat hij naar Griekenland terug moest (een eigen restaurant op een van de eilandjes aldaar). Het eten werd iedere week wat minder. En ondanks dat er beloofd was dat deze top kok na het zomerseizoen weer terug zou komen.........moet hij nog komen. Dat hebben we gemerkt aan het eten........die reclame van de 'brandnetel burger' slaat hier op het eten. Kapotgekookte en zonder liefde bereide maaltijd krijg je dan voorgeschoteld. Kortom, in een jaar tijd van een dikke vette 10 naar een 2, meer kan ik er niet van maken.

2,4