1. Kerstavond uit eten geweest met 6 personen. Het is klein en niet druk. Prijs was oke voor wat je krijgt.Best weinig keuze en veel was (bijna) op. Weinig dessert keuze. Ook jullie manier van werken was echt onacceptabel. Niet vragen om legitimatie. Aan het eind van de avond kwam er een man naar ons toe die beweerde dat wij teveel eten verspild hadden en daarvoor ons bij wou laten betalen. Jullie hebben drank geschonken aan 2 minderjarigen, waar we jullie op gewezen hadden en bij de een niks mee gedaan werd, want als nog schonken jullie bier. Werden steeds maar op de vingers gekeken en wauw wat letten jullie kieskeurig op de tijd, erg jammer.
    Kortom een zaak om nooit meer te gaan eten! Geen goed opgeleid personeel. Geen respect. Geen gastvrijheid. Schenken drank onder de 18 en zonder om ID te vragen.

1,8