1. Wij komen bier al 33 jaar maar na 2 slechte ervaringen is het nu voor ons genoeg. Vanavond moesten wij na 35min vragen of we nog bediend konden worden. Drankjes besteld maar ook daar ging weer lange tijd voorbij voordat ze er waren. Tortillachips werden toegezegd maar moesten nog opgewarmd worden....deze kwamen haast tegelijkertijd met de gerechten. Bediening was niet vriendelijk. Bestelling was ook niet goed opgenomen zodat er een voorgerecht werd neergezet ipv een hoofdgerecht. Wachten...wachten...wachten. Om ons heen werden telkens excuses gemaakt omdat ook aan die tafels veel mis ging. Geen bestek, geen bordjes, witte wijn ipv rode....chaos. Ook gingen mensen weg die al lange tijd op de rekening zaten te wachten. Tafels werden niet opgeruimd, het leek wel of we in de afwaskeuken zaten met zoveel vuile vaat om ons heen. Een zeer teleurstellende ervaring. We hebben ons ongenoegen aangegeven, kregen excuses en koffie van het huis maar dat hielp niet echt. Er was geen aansturing bij de serveersters, iedereen leek maar wat adhoc te ondernemen. Wat ontzettend jammer dat dit restaurant niet meer is wat het jarenlang was!

6,5