1. Gisteren met de familie - bestaande uit 18 personen - aan de Kerstdis gezeten bij het Wapen van Heeckeren; het was in 1 woord: GEWELDIG! Van het moment van reserveren tot aan het weer weggaan was de service, sfeer en vooral het eten top! Wij zaten in de Voorkamer, een perfecte ruimte voor zo'n groep als die van ons.
    Het 4 gangen menu was niet al te uitgebreid, maar dat vonden wij helemaal niet erg, er was voor ieder wils. Het uitserveren van de gerechten verliep bij elke gang zeer vlot en elke keer weer met een glimlach, er werd zeer hard gewerkt door het bedienend personeel, hier hadden wij enorme bewondering voor!

Om toch een klein minpuntje aan te geven: we misten een zacht achtergrondmuziekje, dat had het geheel helemaal af gemaakt. Maar afgezien van dat kleine dingetje ging iedereen zeer tevreden en voldaan naar huis toe!

Team van Wapen van Heeckeren: onze complimenten en dank voor de goede zorgen! Wij hebben een hele fijne Kerst bij jullie gehad!