1. Begin december al bestelling opgegeven voor 1e kerstdag, afgesproken dat we tussen 18.00 en 18.30 uur ons eten wilde hebben (dit was geen probleem) op de toegezonden bevestiging stond ook duidelijk vermeld levertijd 18.20 uur.

Helaas om 19.00 uur nog geen eten geleverd! Dus maar ff bellen, sorry sorry sorry, maar druk komen eraan! Uiteindelijk een uur later dan afgesproken ons eten.

Vervolgens blijkt het eten gewoon koud! Nogmaals gebeld en wederom alleen een sorry en als oplossing bieden ze bij de volgende bestelling 10 euro korting!

Nou Chinatown er komt geen volgende keer! Dus die 10 euro blijft u bespaard!
    Gewoon een slechte service, jammer dat op uw eigen site geen recensies geplaatst kunnen worden (bewust?).

Maar graag verneem ik uw reactie!!
    Dus bij deze verleen ik toestemming om mijn e-mailadres aan Chinatown door te geven.