1. Martijn Stuart

Na binnenkomst lang moeten wachten tot aperitief werd opgenomen. Nog langer gewacht tot het werd geserveerd, daarna nog langer wachten (aperitief was al op) tot de kaart gebracht werd. Daarna lang wachten tot we mochten doorgeven wat we wilden eten, dit alles zonder de bestelde wijn, daar moeten we even op wachten. Ondertussen stond het bedienend personeel geclusterd rond de bar/computer of liep op en neer maar meestal met lege handen.
    Vanwege de lange wachttijd alleen hoofdgerecht besteld. Het zag er inderdaad prachtig uit, maar de procureur van het Livar varken was gortdroog en de bestelde runderhaas was de medium voorbij (was ook niet gevraagd hoe de cuisson gewenst was).
    Het wachten beu de rekening gevraagd (dat ging wel snel) en aan de overkant een frikadelletje gehaald voor de laatste trek.
    Restaurant heeft genoeg potentie (aankleding, sferen keuken) maar met bediening die louter uit een 'jong en dynamisch team' bestaat (lees: ik heb nog niet zo veel ervaring en zie niets als ik rondkijk) gaan ze het niet redden. Met meer ervaring in de bediening kan het nog wat worden. Wij gaan hier niet terugkomen tot dat veranderd is.